Veelgestelde vragen

 1. Algemeen

Wat is People-Places?
People-Places biedt werk-, ontmoetings- en vergaderruimten aan. Een ruimte is te huren per uur, per dag, per week of per maand. Er is altijd een warm ontvangst en persoonlijke begeleiding en de communitymanager en de host zijn altijd aanwezig als aanspreekpunt en ter coördinatie van overige services.
People-Places is de aangewezen locatie als het gaat om werken en ontmoeten. Een businesscenter, een professionele werkomgeving en te boeken wanneer je zelf wilt. Dat is People-Places! 

Waarom moet ik mij registreren om gebruik te maken van People-Places?
Deskbookers registreert voor ons alle boekingen in een overzichtelijk boekingssysteem. Door een account aan te maken, kan je zelf of door ons boekingen in laten plannen voor onze beide People-places locaties. In je account zijn je gegevens zichtbaar en kun je zien wanneer je geboekt hebt en welke facturen nog open staan.

Ik heb me geregistreerd, wat gebeurt er met mijn gegevens?
De gegevens die we van je hebben ontvangen ter registratie, zullen vertrouwelijk opgeslagen worden bij People-Places.
Jouw gegevens gebruiken we alleen om het jou mogelijk te maken om te kunnen boeken en zodat je jouw accountgegevens kunt bekijken. Tevens hebben we jouw gegevens nodig ter facturatie.

Wat zijn de openingstijden en kan ik ook buiten kantooruren terecht bij People-places?
De vestigingen van People-places zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:30-17:00 uur. Boekingen buiten kantooruren en in het weekend zijn in overleg mogelijk. Neem hiervoor contact op met de betreffende vestiging. 
2. Boeking

Hoe kan ik zien of er een ruimte beschikbaar is?
Wanneer je wilt boeken bij People-Places of de beschikbaarheid wilt controleren, kies je de ruimte of datum naar keuze. Er komt gelijk een overzicht van de beschikbare ruimtes.
 
Moet ik ook reservering- of administratiekosten betalen?
Nee, je hoeft geen extra kosten te betalen. Je betaalt alleen voor de tijden dat je daadwerkelijk gebruik maakt van de ruimte.

Hoe boek ik een ruimte?
Je kan op twee manieren boeken:
1. Bel of mail naar People-places en de host zet je boeking in het boekingssysteem. Door middel van een bevestigingsmail laten wij weten dat de boeking geslaagd is.
2. Via onze website kies je de juiste locatie waar je een ruimte wil boeken. Log in op je account en klik op de butten 'boek'. Selecteer welke ruimte je wil huren en voor welke datum en tijd je deze wilt boeken. Bevestig je boeking en het is klaar.

Hoe weet ik of mijn boeking goed is gegaan?
Als je een boeking hebt gedaan, dan ontvang je altijd een bevestigingsmail van je boeking bij People-Places. In deze mail staat welke ruimte en wanneer je geboekt hebt. Daarbij worden ook de adresgegevens van de locatie gegeven.

Ik heb een ruimte geboekt voor een uur, maar ik wil eigenlijk langer blijven. Wat nu?
Het is altijd mogelijk om op het laatste moment nog een boeking te doen of om bij te boeken, mits de ruimte dan beschikbaar is. Dit kan je navragen bij de locatiehost of door in te loggen op je account.

Kan ik ook voor een langere periode ruimtes boeken?
Ja, je kunt ook voor een langere periode een ruimte boeken. Voor meer informatie hierover, neem dan contact op met People-Places.

Krijg ik altijd de flexplek die ik geboekt heb?
Zonder opgaaf van reden is het de gastvrouw toegestaan je een andere, kwalitatief gelijkwaardige, flexplek aan te bieden dan de flexplek die je via het reserveringssysteem hebt geboekt. 
3. Betaling

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Nee, de prijzen staan vermeld als exclusief BTW. People-Places is vooral gericht op de zakelijke markt, daarvoor is een prijsaanduiding exclusief BTW vaak gemakkelijker.

Hoe betaal ik voor de boeking?
Boek je een ruimte bij People-places dan kan je vooraf betalen middels iDEAL. Ook kan er worden gekozen om achteraf een factuur te ontvangen.

Ik wil graag een factuur ontvangen van de boeking, kan dat?
Ja, dat kan. We kunnen na elke boeking een factuur sturen of alle boekingen verzamelen op een maandfactuur, welke achteraf wordt gefactureerd.
4. Faciliteiten

Welke faciliteiten biedt People-Places standaard bij het boeken?
Wanneer je een ruimte bij People-Places boekt, kun je gebruik maken van de door jouw gekozen ingerichte werk- of vergaderruimte. Op de locatie is een warm ontvangst en een communitymanager en host als aanspreekpunt en coördinatie, een centrale receptie, koffie, thee of water en een lekkernij, WiFi, parkeerruimte en printen/ kopiëren (eerste tien pagina’s).

People-Places biedt meer faciliteiten en services aan zoals gebruik van een flip-over, beamer, telefoon of secretariële ondersteuning. Deze extra faciliteiten zijn apart bij te bestellen bij de boeking. Dit wordt echter wel in meerprijs gebracht.

Kan ik gewoon printen en kopiëren?
De eerste tien pagina’s printen en kopiëren zijn gratis, daarna worden er kosten voor berekend.
 
Ik wil gebruik maken van extra faciliteiten, hoe doe ik dat?
Bij je boeking kun je aangeven of je gebruik wilt maken van overige faciliteiten. Deze faciliteiten zijn aan te vinken en worden direct meeberekend.
5. Contact

Ik heb nog vragen over People-Places, hoe kan ik contact opnemen?
Het is altijd mogelijk om vrijblijvend contact op te nemen met People-Places, via telefoon en mail zijn wij altijd te bereiken.
Op de locatie is ook altijd iemand aanwezig om jouw vraag te beantwoorden.

T - 088 6654 660
E - info@people-places.nl

Ik heb een klacht of opmerking, waar kan ik dat doorgeven?
Bij vragen, opmerkingen of klachten over People-Places of de diensten hiervan, raden wij aan om dit ter plekke te regelen bij de receptie op de locatie.Natuurlijk mag het ook via telefoon of via de mail.

Wij zijn altijd bezig om People-Places te verbeteren en te optimaliseren, dus suggesties en opmerkingen zijn welkom!  Je kan uiteraard ook een review schrijven over onze locaties/ruimtes. Schrijf hier je review!